Co ovlivňuje cenu e-shopu?
Každý e-shop je jiný, stejně tak jako Vaše potřeby, očekávání a priority. Abychom Váš rozpočet využili efektivně, musíme co nejdetailněji pochopit Váš produkt, možnosti dodavatelů, vnitřní procesy a další faktory. Sami na základě workshopů navrhneme možná řešení, nicméně čím více jste připraveni, tím lépe. Mrkněte se co vše ovlivňuje cenu řešení.
Existence současného e-shopu
Pokud máte k dispozici současné řešení, které již je zastaralé a nesplňuje nároky uživatelů, bude se přesto hodit jako výchozí bod pro analýzu produktů a snadněji se definuje nová funkcionalita na základě toho co konkrétně Vám na současném e-shopu nevyhovuje a co by jste uvítali.
Složitost katalogu a produktu
Obsah a produktová data ovlivňují vše! Nejenže na základě nich připravíme UX a design e-shopu, ale i samotnou funkcionalitu a moduly e-shopu. Jejich rozsah a kvalita je tedy pro každé řešení klíčová již ve fázi analýz a tvorby rozpočtu. Samotný produkt může být složitější už z podstaty logiky prodeje, což může vyžadovat např. pokročilejší tvorbu nákupního flow od různých konfigurátorů či propracovanjších funkcích v rámci logistiky.
Rozsah integrace na systémy třetích stran
Napojení na účetní a skladové systémy nebo na datové zdroje vašich dodavatelů je vždy individuální. Rozsahy integrace se navíc zásadně liší a mohou tvořit více jak třetinu celého rozpočtu. Často se při realizacích e-shopů narazí na fatální chyby v celé business logice nebo je třeba se vypořádat s nesourodostí dat různých dodavatelů.