Kolik stojí eshop?

Cena řešení vzniká vždy individuálně na základě vstupní studie a workshopu s klientem. Pro základní přehled jsme připravili orientační rozpočty, se kterými nejčastěji pracujeme.

Orientační rozpočty eshopů

  • e-shop s malým rozpočtem

    Rychlý start a postupný růst

    Pro projekty s nižším rozpočtem jsme připravili tzv. ready‑to‑go setup. Jedná se o připravenou instanci Magenta 2 s předem definovanou funkcionalitou, na jejímž základě připravíme a implementujeme design vytvořený na míru v rámci projektu. Navíc máte možnost vybrat si z dostupných funkčních rozšíření za definovanou cenu. Případné úpravy řešíme následně formou hodinové sazby a běžného servisu. Doba realizace se většinou pohybuje okolo 3 měsíců. V rámci tohoto rozpočtu nelze počítat s integrací externích systémů či komplexním zahrnutí práce UX designéra. Smyslem tohoto řešení je umožnit rychlý start a následný růst dle aktuálních potřeb e-shopu bez nutnosti přecházet na jinou platformu.

    Poptat ukázku řešení
  • eshop na míru

    Eshop na míru s unikátním designem

    S tímto rozpočtem zpracujeme komplexní vstupní analýzu, naprogramujeme unikátní moduly dle Vašich požadavků, zahrneme práci UX na kritických stránkách a vejde se i základní integrace ve smyslu exportu objednávek do vašeho ERP. Nevejde se naopak již pokročilejší integrace a plná datová automatizace či podrobná práce analytika. Kalkulaci zpracováváme na základě vstupní studie, kde definujeme jednotlivé funkční moduly, aby jste měli možnost cenu projektu více korigovat na základě aktuálních potřeb. Kontinuální vývoj a servis je samozřejmostí.

    Chci vstupní studii
  • komlexní e-commerce řešení

    Automatizované procesy a komplexní řešení

    S tímto rozpočtem se již budeme snažit dostat se na současný technologický vrchol, hledat ty nejideálnější cesty a předběhnout konkurenci. Připravíme dílčí analýzi a reálné testování uživatelů. Budeme postupovat agilně v měsíčních sprintech. Budeme řešit pokročilé integrace se systémy třetích stran či automatizace procesů.

    Chci se potkat

Co ovlivňuje cenu e-shopu?

Každý e-shop je jiný, stejně tak jako Vaše potřeby, očekávání a priority. Abychom Váš rozpočet využili efektivně, musíme co nejdetailněji pochopit Váš produkt, možnosti dodavatelů, vnitřní procesy a další faktory. Sami na základě workshopů navrhneme možná řešení, nicméně čím více jste připraveni, tím lépe. Mrkněte se co vše ovlivňuje cenu řešení.


Existence současného e-shopu

Pokud máte k dispozici současné řešení, které již je zastaralé a nesplňuje nároky uživatelů, bude se přesto hodit jako výchozí bod pro analýzu produktů a snadněji se definuje nová funkcionalita na základě toho co konkrétně Vám na současném e-shopu nevyhovuje a co by jste uvítali.

Složitost katalogu a produktu

Obsah a produktová data ovlivňují vše! Nejenže na základě nich připravíme UX a design e-shopu, ale i samotnou funkcionalitu a moduly e-shopu. Jejich rozsah a kvalita je tedy pro každé řešení klíčová již ve fázi analýz a tvorby rozpočtu. Samotný produkt může být složitější už z podstaty logiky prodeje, což může vyžadovat např. pokročilejší tvorbu nákupního flow od různých konfigurátorů či propracovanjších funkcích v rámci logistiky.

Rozsah integrace na systémy třetích stran

Napojení na účetní a skladové systémy nebo na datové zdroje vašich dodavatelů je vždy individuální. Rozsahy integrace se navíc zásadně liší a mohou tvořit více jak třetinu celého rozpočtu. Často se při realizacích e-shopů narazí na fatální chyby v celé business logice nebo je třeba se vypořádat s nesourodostí dat různých dodavatelů.